06 16 12 78 51
Contact
Neem contact op met advocaat Eva Kool
Mail uw vraag en ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op voor de beoordeling van uw zaak. Beschrijf uw vraag graag zo specifiek en compleet mogelijk.
Bel: 06 16 12 78 51
E-mail: info@evakool.nl
Voor spoedeisende zaken ben ik 7 dagen in de week bereikbaar.
Uw zaak, mijn expertise
Bent u betrokken geraakt in een strafzaak? Heeft u een kwestie binnen uw familie, zoals een scheiding of een probleem met alimentatie? U staat hierbij nooit alleen. Advocaat Eva Kool kent het recht als geen ander. Zij helpt u graag en behandelt zaken door heel Nederland.
Uw vraag per e-mail
Stuur mij uw vraag. Uw aanvraag wordt beoordeeld. U weet snel waar u aan toe bent.
Bel mij
Wacht niet als u verdacht wordt van een strafbaar feit. Advocaat Eva Kool kan dan snel starten met uw verdediging.
Rechtsbijstand in heel NL
Het kantoor behandelt strafzaken door heel Nederland. Wat uw situatie ook is, Eva Kool helpt u graag met de beste rechtsbijstand.
Derdengelden
Gelet op de aard van het kantoor en de werkzaamheden beschikt het kantoor niet over een zogenaamde ‘derdengeldenrekening’. Indien derden bedragen wensen over te maken naar (een) cliënt(en) van het kantoor, zal dat dienen te geschieden doorovermaking naar de bankrekening(en) van de cliënt(en). Geldbedragen die abusievelijk naar de bankrekening van het kantoor zijn overgemaakt, zullen worden teruggestort naar de bankrekening van waaraf de overmaking is geschied.
Aansprakelijkheidsbeperking
Het kantoor hanteert een beperking van aansprakelijkheid voor al haar diensten (tevens opgenomen in onze algemene voorwaarden). Deze beperking luidt: “Elke aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag dat in het voorkomende geval onder onze beroepsaansprakelijkheidsverzekering daadwerkelijk wordt uitbetaald.”
Algemene voorwaarden
Op alle diensten zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze voorwaarden zijn hier te downloaden.
Klachten
Het kantoor hecht grote waarde aan de tevredenheid van zijn cliënten. Het kantoor zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. De klachtenregeling kunt u vinden in de algemene voorwaarden.